Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

TERCABAR....23 Jun 2006

ately ni aku makin mudah menangis...mungkin jiwa ni dah tak kuat menanggung byk tekanan dari dulu sampai sekarang..sampai kdg2 aku asyik rase diri aku ni teruk n useless.....

Hemph...sampai kes tekanan kecik2 pun boleh buat aku menangis teresak2...bukan apa..kdg menda yg kecik tu lah jd pembuka kpd menda besar yg terpendam lama kat dlm hati nih...

Contoh yg kelakau ialah tak berjaya buat coding masa kursus PHP..balik umah aku menangis...hahhahah..pahtu cth lagi..pakwe aku tinggi suara sket jek aku dah berhambur air mata...wakkakak..kdg2 rase cam lawak jek..

Kdg2 aku terfikir gak..mana peginyer ketabahan aku masa zaman muda2 dulu...aku ni dah biasa dgn tekanan..dr dulu sampai sekang.Aku kdg2 terfikir silap org lain ke atau aku sendiri yg cari tekanan nih...

Maybe lah kdg2 aku sendiri yg tekan diri aku...nak jaga hati org sgt..hati aku lah yg parah....

Selalu gak aku menangis depan Tuhan...sbb aku rase Dia lah tempat yg paling sesuai utk luahkan isi hati..sbb Dia yg Maha Mengetahui segala2...lepas tu aku akan tenang kembali..dan mula membuat lawak2 poyo aku...hehheh...

Prinsip hidup aku...biar org susahkan kita tp kita jgn susahkan org..dan lagi satu check kelemahan diri dulu baru check kelemahan org lain dan g satu mengalahlah kepada org lain..humble...dan aku rase prinsip ni lah gak yg selalu wat aku tertekan sbnrnya

Pada kawan2 yg tak suka pada cara aku..aku mintak maaplah...tp itulah diri aku..kan setiap org tu unik....

No comments:

Post a Comment