Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

SoAL hAtI.....5 Julai 2006

Kadang-kadang aku tak tau nak percaya pada siapa kat dunia ni. Ataupun aku ni mmg jenis yg terlampau sensitif??...manusia..bila mau kan pertolongan..bila ada kepentingan...baik lah sangat sangat sangat dgn kita....tapi lepas tu...tader yg ikhlas..tader yg jujur..klu ada pun susah nak jumpa dah...kenapa yer??? klu kita jatuh tersungkur pun dia tak peduli...pandang sebelah mata pun tak...mana pergi kasih sayang dia...mana pergi keprihatinan dia..aku pun tak tau...hati depa dah beku ke...tader perikemanusiaan...

Ermmm...sakit hati tak klu kita buat sesuatu salah..tak buat pun salah...contoh kita tak buat kang org kata kita kedekut lah, jahat lah, penting diri sendiri lah..klu kita wat lak..depa tak gunakan pulak apa yg kita dah buat...kan ke membazir namanya tu...x paham lah...kenapa yer...kenapa aku dilayan macam ni...hina sangat ke aku....kenapa depa tak nak mendekati aku..padahal aku rase aku tader kesalahannn...apa salah aku????

sedih...sedih...sedih....di luar nampak ceria..hati di dalam meraung...pedih,sadis,merana....

Biar..biarlah depa dgn cara depa....biar aku membawa diri..kerna diriku tiada makna bagi depa....kewujudan aku di situ sering dinafikan..sering diignorekan...biar aku mencari kebahagiaan di tempat lain...di situ bukan tempat ku....

Ya Allah...lindungilah diriku...kasihanilah diriku...aminnnnn...crycry

No comments:

Post a Comment