Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Tuesday, October 12, 2010

Baru nih kannnnn....................2 Mar 2006

Uwaahhh...aarhhggg..lega sikit rase kepala otak nih.
Minggu lepas dan minggu ni aku asyik sibuk pasal Hari ICT 2006
jek. Pening kepala aku ni. Sbb tiba-tiba kena buat event besar
pulak dalam masa ynag singkat pilak tu.Aku rase cam masuk apprerentice
lak. Yerlah kan semua dapat task masing2...pahtu kena buat.Cam cemas
pun ada gak sebab banyak kerja yg nak kena buat dlm masa yg singkat.

Sampai aku rase tak lalu nak makan n terpaksa korban tengok citer korea
...uwwaa. Nasib gak kerja IMS tak byk sgt masa nih.Klu tak lagi lah aku
poning dibuatnyer.Tut, tut mesyuarat smlm..kata cam ditunda lak tarikh
yg kalau tak buat 28 Mac..tapi dah tukar maybe bulan Julai. Lega rase
nyerrrrr...g satu lega sbb dah byk gak buat persediaan. Sbb dah pegi
byk kali consult ngan PRO kan...so nanti nak buat masa bulan Julai tu
tader lah pening sgt...

Aku bulan ni al bajet lari banyak lah..tak sempat nak kejar. Semua adik2
lom dpt loan. Aku ler kena jadi loan d'org plak. Di samping tu ada gak
insan-insan lain yg turut menyibuk nak m'loan'kan duit aku.Uwwaa..
tak kurang gak yg nak mintak aku menjayakan bussiness d'org spt tokey2
kedai baju, kasut,brg kesihatan direct selling dan lain2...salah aku lah
sbb suka sgt melabor pada tokey2 nih.

Last2 aku punya pikir punya pikir..aku nak jual scanner aku yg masa dapat
free masa pemili day tahun lepas tu. Aku baru jek pakai bape kali. Sbb
pikir tak byk kegunaan..so baik aku jual aja. Leh gak aku menampung2
duit poket aku...aku pun nak beli handset baru..sbb yg lama tu nak kasi
amin..adik aku..

Yg best sket 2 ke 3 menjak ni...aku dah join bola tampar. Sonok gak ber-
latih petang2. Aku saja2 jek..nak nambah kenalan (pompuan yerk) biar
luas sket pergaulan tu. Idok lah aku jd katak bwh tempurung. Dah kojer
syik duk lam opis jek n opis tu jauh daripada opis org lain. Cam tak jumpa
org lain..balik2 jumpa muka budak2 ICT jek...klu nak cari kenalan laki
pun leh gak...tapi malas lah aku. Da tader nafsu dah rasenyer...nak cari
penyakit?..tapi kdg2 tu jahat aku dtg..suka gak jeling2 mana yg dahi licin
tu..wakakak..aku kan player girl UPSI..hehhe

Hemmphh..taekwondo pun semakin best gak sekag nih. Sir Kamarul dah amik alih.
Best sket walaupun warm up dia jenuh gak nak m'ikut'y. Ganas nyer warm up.
Abih longgar semua urat sarat aku dibuatnyer...sakit lak tu.Aduhh,...
Tapi cara ajar puas hati lah...ahli pun dah ramai turun..klu tak..aku, kimi,
aku, kimi, aku, kimi......

Arghh...rindu plak kat kampung..rase nak balik kampung lah. 18/3/06 Zila
kawin..leh lah balik kot. Walaupun poket agak sek ngeh...aku balik gak rase-
nye. Kang terasa lak kawan tu..kawan depan umah pun tak nak dtg dia kawin.
Kawin lah juga kawan aku yg sorg nih. Yg masa kecik2 dulu n masa sekolah
dulu malu2 ngan lelaki..tader pakwe pung..tut tut...dia lak kawin dulu.
Aku gak lah yg lom...balik kampung best gak nih lepak2 time adik2 aku
tader. Aman sket dunia. Klu tak syik koje nak membebel kat d'org jek.
Ni anak sedara la plak yg ada...tapi suka anak sedara ada. Aku suka main2
ngan buah hati aku tu..si hanis, tu..budak keletah. Hilang ketensenan
kita ni bila layan budak2....

Kawan-kawan, kawan-kawan...aku ada ramai kenalan..tapi kawan tak ramai..
sbb aku ni jenis yg tak suka kawan rapat2 sgt kot. Aku takot hilang
privasi dan personality diri. Yer lah aku ni terlampau lembut hati n
sensitip..aku selalu amik langkah mengalah klu masa berkawan..sampai2
aku selalu kena buli ngan kawan-kawan..dan aku terpaksa ikut jek kehendak
kawan-kawan aku..sampai aku hilang privasi utk diri aku. Dan jadi tadder
personality..sbb asyik ikut kawan jek..aku tak reti nak berkom promi
dan nak sampaikan kemahuan aku pada kawan2.Pendek kata malas nak gaduh2
lah. Pada aku biar org susahkan aku..jgn aku susahkan org. Aku tak suka
susah2kan org...then baru aku decide tak yah rapat2 sgt bila berkawan.
Barulah aku boleh hidup dgn cara aku sendiri..dan pikir ikut kepala aku
sendiri.Nak g mana2 pun senang..nak wat apa2 pun senang...cuma aku kadang2
rase sunyi gak..pasal org lain semua ada kawan2 yg rapat. G mana2 dan buat
apa2 pun bersama2...aku jelesssss...

Tapi tak per lah...aku ada Tuhan tempat aku mengadu, aku ada diriku..dan aku ada sorg bestfren
aku yg sorg nih..yg janji nak jaga aku sampai tua...harap2 lah..aminn...

No comments:

Post a Comment