Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Perasaan...15 Feb 2007

Bila org tanya apa perasaan nak kawen..nak jek aku jawap...ngantukkkk, penattttt...

Mana idok nyer..sejak dr tunang hr tu aku tak cukup rehat...tido kui 1 kui 2 pagi. Tiap2 malam buat door gift lah, bunga telor la, hantaran la....penat.

Pahtu tiap2 minggu kena balik umah bakal mak mertua...sebab nak kena tolong jd tukang masak kat sana.....kat sana tiap2 minggu sibuk wat keja gotong royong utk kenduri.

Kat kolej lak...hampir setiap malam jugak ada meeting sbb byk prog yg aku jd felo penasihat ...so kena lah join meeting d'org. Sebenarnya byk prog tertunda..pahtu tut tut kena masa hr aku nak kawin lak...so aku hanya boleh menasihat sebelom depa buat jek lah prog tu. ERR..penat n pening..sbb kita nak kena pikir sekali maslaah d'org tu

Kat opis lak...pun kes tertunda..tut tut..retender dah start utk IMS...wahhh..dh ler developer masuk lewat. Kita lak kena kejar user ngan date line...waahhh..SRS jek manjang,,tak sempat nak mengulo..usah nak mengulo, meanakonda apatah lagi...

PENATTTT...ni ler dugaan nak kaweennnSad

No comments:

Post a Comment