Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Oi...cek labah-labah..kuar lah dr keta aku...13 Nov 2006

Smlm aku g umah terbuka murni...sbnrnya aku ada share..rumah terbuka aku gak...tapi aku join duit jek, masak2 aku malas.

So aku lepak umah murni dr kui 12 tghr sampai kui 4 ptg aku plan nak balik...pahtu tut,tut..aku bukak pintu keta ada cek labah2 ler plak kat lantai belakang keta aku...beso lak tu...uwwaaa..aku panik, terus tutup balik pintu keta tu.

Aku ingat nak panggil org lah tolong halaukan. Pahtu bila aku bukak balik pintu, aku tengok dia dah tader kat situ, aku ingat imaginasi jek, then aku nak masuk ler keta. Once aku tarik jek kerusi keta kedepan..alamak ai..dia keluar lagi kat celah2 hand break tu..aku apa lagi, terkezut beruk, terus kuar dr keta. Pahtu aku pun panggil budak laki nak soh tolong kuarkan labah2 tu. Dia lari ler pulak cek labah2 tu masuk bawah dash board. Uwwaaa...aku takot, geli semer ada. Menggeletar dah kepala lutut aku.

Pahtu ramai gak lah bebudak laki kat opem House Murni tu tolong tengokkan, bukak pintu ler, bukak enjin ler, bukak air cond lah, tapi tak kuar2 gak labah-labah tu, sampai d'org seme dh give up. Last sekali depa sembur dgn baygond, pun tak kuar. Cemana, depa dah nak balik umah masing2, aku fobia lagi nak masuk keta....Uwwaaa.

Last2 aku bwk gak keta tu balik ngan perasaan fobia. Jap2 tengok kaki. Terasa cam dia merayap2 jek kat kaki aku. Sampai jek kolej, sekali lagi aku bukak semer pintu, pasang aircond kuat2. Tak kuar gak dia. Pahtu aku sembur lagi ngan penyembur nyamuk tu.

Pg td, sebelom g keja, aku check lagi dlm keta kot dia dah terbungkam ke, tader lah gak. Riso aku nak bwk keta g opis ni. Aku bwk keta sambil mengjengkek kan kaki...gelii...

Tghr td aku bwk keta tu kuar g pekan, masa balik tu aku terperasan ada tali labah2 tu kat stereng keta aku, baru aku teringat, masa raya tu, aku jumpa shahril, kami perasan ada tali labah2 tu kat stereg. Maknanya labah2 tu mmg dah lama dok dlm keta aku lah kan. Uwwaaaa. Jgn dah beranak pinak plk dlm desh boarh aku jek dah ler...cemana dia boleh masuk dlm keta aku yerk...bila dia masuk...

Camne nak bagi dia mati atau lari yer dr keta aku. Aku siap surf lagi kat internet cemana nak bunuh atau halau labah2 tu.....Uwwaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment