Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Bencinya klu org tak nak angkat tepon...19 May 2006

Arghh..rasa nak hantuk2 jek kepala kat dinding ni. Tensen ngan kerja aku....bukan tensen nak buat kerja tu..aku rase kerja tu tak lah susah sgt. Tapi sebenarnya tensen nak layan kerenah2 org yang kita berurusan dengan dia pasal kerja tu. Macam2 peel ada.

Ada yang suka buat kerja last minit, awal2 tak nak buat, dah last baru nak nyusahkan org lain. Pahtu ada yang suka suruh org lain buat kerja dia. Ada pulak yang suka bagi arahan tak clear. Ada yang suka acoh tak acoh pada menda yang penting. Ada plak yg tak suka duduk opis, payah betoi nak kontek...kerjanya merayap jek g buat menda lain yg tader kaitan dgn kerja dia. Hah! paling aku tak suka ialah org yg malas nak angkat telefon. Apa kejadahnya. Kalau tak nak angkat tepon...buang jek tepon tu dlm sungai...lagi bagus. Ni menyusahkan kehidupan org lain jek. Manda yg nak cepat pun boleh jd lambat. Padahal nak tepon dia tu mestilah nak tanya pasal menda yang penting2...takkan nak g ngadap muka dia plak kat opis dia...isk byk g kerja lain lagi nak buat....tapi klu tak tepon kang kerja kita gak tak siap..

Lately ni napa lah aku asyik rase bf aku dah tak beri perhatian sepenuhnya pada aku. Huwa...rase cam dia dah tak sayang. Padahal takkkk...entah lah..serius jek..cam org dah kawin..tak romantik langsung..

Ahhhh....tensennyer...ngantok pun ada...huhu..

No comments:

Post a Comment