Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Tuesday, October 12, 2010

Ketagihan Yang Mengancam....21 Feb 2006

Halamak...cam ner nih? Aku dah jadi ketagihan menulis dan mengedit blog plak. Cam sonok lak buat blog nih. Asyik teringat jek. Nak wat kojer pun tak tenteram dibuatnyer. Aku bukan syok update entry jek...syok gak menambah features2 baru utk aksesori blog nih. Terpakai balik lah ilmu HTML aku yg sket2 aku belajar masa amik diploma dulu....

Tak lah reti sgt...byk copy paste jek...tapi sonok...sbb dia main dgn gambar, icon bergerak, links,html text...sonok klu dapat masukkan gambar2 yang cute dan wallpaper yg comei...kawaaiiiiii!!!

Aku rase aku nih byk sgt kojer...sampai tak tau dah nak wat kojer apa nih. Pening, cam pusing2 kat situ, pusing2 kat situ gak...kebuntuan dah...last2 aku explore blog ni lah kojer aku...klu kak kimah(boss aku) tahu...mesti dia marah nih...wakkakakkak

Ni patutnya g solat zuhur ni...tapi aku masih melekat tepi laptop ni lagih...edit entry lak...Brg2 nak solat dah kuarkan...bontot jek lom angkat lagi...

Boss n beberapa org pegawai lagi g melawat wife bekas vendor sistem IMS meninggal...Kesian betoi kisahnyer. Baru pregnant anak sulung..lagi 2 weeks nak bersalin...tiba2 demam panas n meninggal....dgn baby sekali tak dpt diselamatkan.

Aku td wat iklan kelab Taekwondo kat MyUPSI portal. Entahlah staf2 ni payah betoi nak ajak masuk taekwondo. Padahal aku rase menda tu penting untuk keselamatan diri. Nak2 pulak pompuan. Zaman sekang ni...kehidupan pompuan tu mmg sentiasa terancam....bukan lah masuk tu terus terrer beb..cam Alias tu...tapi at least kita tau step asas lah klu kita tetibe kena serang kan...ssgghnyer...usaha itu kena ada sblom beserah pada takdir...Aku pun tak tau lah nih...Kimi harapkan aku untuk jadi pembantu Jurulatih masa dia jadi instructor utk Kelab kelab Taekwondo Pelajar UPSI sekaligus untuk KOKU UPSI lah...aku tak tau lah sempat ke tak nak amik black belt...payah...nanti dah kawin lagi payah...memang minat giler...tapi pompuan kan...byk komitmen lain lagik...adussss...tak abih2 kena berkorban utk kebahagiaan org lain.

One more thing aku rase lega sgt dgn satu kes yg melibatkan kehidupan aku dan budak opis lelaki kat opis nih..cam dah settle sketlah...ringan siket beban aku...payah toi lah, bila berdepan dgn org yg susah kita nak paham...malas gak nak pikir sgt. Sbb masalah remeh temeh remaja sekang. Baik aku pikir psl masalah adik2 aku yg 5 org tu lagi bagus dari pikir masalah adik org lain kan...tapi klu ada yg nak numpang kasih tu actually aku accept jek....kesian kat org yg kurang kasih sayang nih...sbb aku pernah rase...

Halamak...dah kui 2.04 ptg ahh..nk g solat zohor...boss pun dah balik nih...shigoto2!!!!

No comments:

Post a Comment