Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

raya..syahdunyer...20 Oktober

Smlm aku baru balik dr raya di kampung,,,cuti...start sabtu sampai sabtu lagi sekali...8 hari lah aku kat kg....tah napa, raya tahun ni rase sayu sgt biler dengar takbir raya tu...bila tengok mak ayah dah tua..rase hiba jek.., sampai bila kah lagi aku bleh sambut raya ngan depa. Cedihnyer....tengok Engku dah sakit2, mak dah tak larat....terasa terharu jugak bila tengok kemesraan adik beradik aku yg ramai tu...mcm2 kerenah yg ada...tapi raya ni, aku tak rase sakit hati sgt dah dgn perangai adik2 aku...mcm depa dah ada kesedaran sket dah, ada perubahan sket. Hemmphhh...sayang nyer nak tinggal kg, balik bekerja. Sayang nak tinggal kemesraan tu.

Hemphhh, tu citer raya...lately ni aku cam kelam kabut sket..byk menda nak pikir, maklum lah...tak lama lagi aku dah nak jd bini org, ni lah puasa last dan raya last aku sambut secara bujang. Rase nyesal gak,,sbb bln poser tak sempat nak habiskan teraweh....nyesal2, nnt dah kawen, lagi ler tak boleh nak g teraweh...mesti kena jaga anak kat umah...cedihnyer,....pahtu biler raya..mesti kena balik umah mak mertua....uuwwaaaa, tak best....

Sutera orange aku, mengalami kemalangan lagi smlm. Bodoh betoi aku. Aku biler sedih ke, marah ke, geram ke...mesti eksiden bila bwk keta. Uwwaaaaaa....abih skirting keta tu dah jatuh..aku terlanggar bumper tepi jln...punya lah bwk balik kg, masuk kuar highway, bwk g beraya,,,elok jek..alih2 bwk balik kolej..langgar bumper dlm kolej plak...ayo..tensennyer..rase bersalah kat shahril....keta tu dia beli ngan duit bonus dia....haaaa, bodohnyer aku...

No comments:

Post a Comment