Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

NikMat Hidup..SuSaH sEnAnG...31 Julai 2006

SmileSad Wahhhhh, bestnyer aku menikmati internet free kat umah aku kat kolej Za'ba ni..tapi tak tau ler sampai bile. Ni sbb projek wireless JARING tu masih diperingkat percobaan..so aku bleh ler guna internet free dgn laju dan freenyer...Uwaahhh..bahagianyer idup ku...kuikuikui...

Ermmm, tapi tu lah..ada menda yg sengsara dlm idup aku ni...HARI ICT!!!! cepat lah sket abih...aku dah tak larat dah pegang pangkat AJK Jemputan dan penginapan ni..poning kepala makcik ooiiii....ramainyer jemputan..banyaknyer kerenah nak kena layan...huhu. Sabor jek lah. Kena wat keja AJK lain pun ada gak kekadaang. Tu yg wat aku hangin seposen. Eiiii, susah2 bila dah keja ramai2 ni...tapi x per lah aku niat jek lah sedekah...dpt gak pahala free. Aku malas nak pikir, malas nak gaduh..janji keja aku siap n beres...rekod dan reput tasi baik punyer..huhu. Tp geng aku..AJK Jemputan best..semer wat kojer gak lah..so keja ni adlh hasil team work AJK aku lah...bukan aku sorg..tapi tulah..dlm suasana gini..aku terpaksa gunakan suara nada rendah (low tone) supaya ketegangan tdk berlaku dimana2..walau pun kdg2 aku hangin..terpaksalah ignore jek perasaan hangin aku tu...huhu. Paling x pun..balik umah..nangis sorg2 dlm bilik.

Hemmmphhh...kat kg aku ngah berantakan tu...besa lah pemili matter, x pernah nak settle. Adik2 aku yg anak manja mak ayah aku tu suka mengada2, wat hal. Entah lah tak paham lah aku. Org lain ngah sibuk fikir nak majukan dunia, depa dok pikir cemana nak nyusahkan mak ayah....x pa per tah adik2 aku tu. Malas aku nak pikir, buat sakit otak aku jek...cubalah idop tu jgn nyusahkan kehidupan org lain x bleh ke...mak ayah aku pun satu..kakak aku pun satu gak...adusss...entah lah..nnt2 lah aku pikir....malas toi lah..

Anak2 meow aku..semakin besau n ganas..abih terbalik2 bekas makanan tu dilanyak nyer...esok2 abih terbalik plak sangkar tu dikerjakannyer...tapi comei sgt...aku syg depa bertiga ekor tu...walaupun selalu berak..huhu...Big SmileSadSmilecry

No comments:

Post a Comment