Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Thursday, October 21, 2010

Apa yg best, apa yg tak best...14/05/2009

Ermm...berpantang kali ni...lebih kurang cam dulu gak. Dok jenderak,
umah mak. Rutin, uruskan anak, tengok tv, mkn dan tido..hehehe..

Aku bernasib baik, sbb bila aku dlm pantang jek, selalu ASTRO ngah
siarkan raja lawak. Pahtu bila raja lawak habis, ada akademi fantasia
lak. Mujur dlm pantang, dapat ler tengok beria sikit pasal aku tak yah
wat koje rumah sgt. Klu kat umah sendiri, payah ler sikit.Sibok nak urus
anak, laki dan rumah.

Hemphhh...cakap pasal Akademi Fantasia yg ke 7 ni aku suka. Peserta2 dia
best2 daripada yang akademi fantasia ke 6 dulu. Jauh beza..seme peserta
dia best n ada karekter tersendiri. Aku suka, Akim, Aril, Aisyah, Isma, Yazid
dan seme lah...Paling suka kisah Akim dgn Aishah. Konon si Akim ni minat
kat Aishah..tapi Aishah dah ada pakwe. Suka tengok gelagat d'org. Dua2
cute n kisah d'org cam romantik jek. Teringat masa zaman2 aku bercinta
kat sekolah dulu. Dua2 tu baru umur 18 tahun..ala2 cinta remaja lah.Aril
plak aku suka karekter nakal dia. Isma lak, cam ala2 siti.Suara,perwatakan
dan muka ada iras2 siti, yazid lak kelakau selamba jek,muka nampak cam berutal,
tapi alahai, kelakar.Aku betul2 tengok AF ni siap dgn diari dia start
dpd AF6, pahtu AF7 lah. Dulu aku pelik gak nape org boleh tengok AF sampai
nangis2. Sbb masa aku tengok AF6 tu, tader perasaan pun nak nangis. Dah
lah tak best pun. Tapi bila tengok AF7 ni, baru aku terasa bestnya. Sampai
masa Aril keluar, aku pun sampai nak menitip gak air mata mengenangkan per-
sahabatan d'org tu kan....

Pahtu klu pantang masa aina dulu, aku suka tengok citer indon, tajuk Puteri
Yang Terbuang, pukul 5.00 ptg kat Astro Prima (siaran ulangan,patutnya pkl 9 mlm).
Best citer tu. Kali ni aku layan citer Sepanyol lak pukul 3.30 ptg kat TV3. Tajuk
LALOLA. Citer ni kisah pasal s'org kasanova yg suka mainkan hati pompuan yg telah
disantau oleh salah seorang pompuan yg penah ditiduri dan ditinggalkan begitu
sahaja oleh lelaki ni. Nama watak lelaki ni...Lalo. Tapi bila dia telah ditukarkan
menjadi pompuan, dia guna nama Lola. Citer dia kelakar.Tengok kehidupan dia sbg
pompuan yg cantik. Camner dia nak sesuaikan diri.Lagu tema dia pun best.
Aku ingat nak cari kat internet nanti.Pahtu ptg pukul 6.30 aku layan citer Matahari.
Best gak.

Bosan dlm pantang ni. Dok jek kat umah wat menda sama. Tapi lama2 aku rasa mcm sekejap pulak
hari2 yg aku lalui. Hari ni dah hari yg ke 34. Lebih kurang 10 hr jek lagi nak habis
pantang.

No comments:

Post a Comment