Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Berlagak Betoi...18 Dec 2006

Minggu lepas...cam siot jek, aku bengang ngan sorg staff ni, berlagak nak mampos, padahal jawatan sama taraf jek ngan aku, unit jek lain2 jek...

Hemphh..mcm ler dia sorg jek yg terer, mcm lah dia sorg jek yg sibuk, mcm dia sorg jek org harapan boss...tau ler kesukaan boss..tapi tak payah ler berlagak....org lain pun sibuk gak, org lain pun terer gak..cuma tak rapat ngan boss jek..maybe tak pandai kipas kot....

Dia tak hingat jawatan sama jek kawan, klu ilmu ko lebih sket pun, patut share bukan digunakan utk berlagak...

Yang aku bengang nyer, sbb ada ke patut, aku tolong sampaikan msg kat unit dia dpd user, pahtu dia kata aku tak tepon, tak tinggai pesan n pesan kat YM tak bubuh nama....apa, dia ingat dia besor sgt ke nak kena berlembut2 sebut nama sorg2....

pandai ngutuk org lain rude dgn user, dia yg kurang ajar tak der budi bahasa, tak sedor diri...dia ingat dia per....hemphhh...benci,benci,benci

No comments:

Post a Comment