Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Jgn Kaco Idop Org....16 Nov 2006

Aku menulis lagi buat sekelian kalinyer...kdg2 aku rase diri aku ni useless...kdg2 penuh keyakinan.....namun aku tetap sedar diriku tidak akan sempurna....

Aku ni selalu takot, tingkah laku aku, bahasa aku, penampilan aku, cara ku, pengaruh ku menyinggung hati dan perasaan org lain.....

Aku takot pergaduhan..kerna aku suka kedamaian. Aku lebih rela mengalah dan berlembut dlm segala hal...demi sebuah kedamaian...walaupun hati ku sendiri sakit dgn kekalahan itu...aku rela..biarlah hati ku yg sakit, tapi bukan hati org lain.....biarlah aku berundur diri...

Biarlah ada manusia yg busuk hati terus iri dan iri hati....ku tak paham..kenapa ada manusia2 begini. Aku paling takot jika diriku sendiri terkena penyakit busuk hati tu...sbb ia bagaikan kanser yg akan merebak hari demi hari...dan jika ia dihapuskan pun ia tetap akan berakar umbi kembali....

Ya Allah, selamatkan diri ku dari hasad dengki manusia2 yg pengdengki.....Aminnnnnn

No comments:

Post a Comment