Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

TABAH...yg bulat x kan dtg bergolek...17 Sep 2006

Ermmm...aku rase hidup aku ni di mana2 ada kesengsaraan nyer...pergi ke situ ada problem, pegi ke sini ada poblem...kdg2 aku rase better Tuhan amik jek nyawa aku...Aku x larat dah rasenyerr...

Aku berpura2 tabah di hadapan masyarakat..aku pendam segala masalah aku...tapi kdg2 bila aku dah x larat nak simpan semua masalah, aku akan nangis sorg2 sepuas hati aku...aku berdoa sambil menangis kepada Tuhan, aku baca quran, aku baca yasin utk tenangkan diri...Entah lah....

Nape aku asyik resah saja sejak akhir2 nih...entah...asyik naik angin tak tentu pasal pun ada..entah...rase mcm keceriaan semakin hari semakin pudar dr hidup aku...kenapa???...entah...

Sebenarnyer yer lah..semua menda yg kita nak dlm hidup ni..kita kena usaha..tapi bg aku..aku dah penat berusaha...tapi mcm belom jumpa apa yg aku cari....dan aku pun tak pasti apa yg aku nak dlm hidup ni sebenarnya...sbb rasenya aku byk berusaha utk org lain..bukan utk diri aku.....entah lahh...huhu....

Mungkin aku terlalu memikirkan hati2 yg terdpt di sekeliling aku...sedangkan hati aku sendiri sakit tenat dan maybe dah nazak dah..tak tau lah...

No comments:

Post a Comment