Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Monday, October 11, 2010

First Entry Will Make Difficult......15 Feb 2006

First Entry Will Make Difficult...

Hai...just testing...still under construction....

Erm...aku baru jek nak berjinak2 dengan dunia bloging ni. Mcm agak menarik, boleh share our feeling and pendapat kat sini. Boleh carik kawan baru.....

Penat ah buat kerja hari ni. Asyik tengok lap top jek. Kerja dengan komputer, macam tu lah. Nak berhibur pun pakai komputer gak. Patutlah aku dah rabun sekarang ni.

Dah dekat 6 tahun kot aku berkecimpung dengan bidang komputer ni. Hari mengadap komputer aja lah. Semua buat dengan komputer, kerja, berborak, mengumpat, main game, dengar lagu, tengok movie, bercinta, cari maklumat, cari barang...semua lah pendek kata.

K lah, dah nak balik dah ni...tak larat dah asyik tengok komputer jek...berpinar bijik mata aku nih. Kepala pun berpusing-pusing aje rasenyer....nak solat dulu lah sebelom balik

Ada program dengan boss aku....huhuhu...ronggeng time la....


Posted at 09:59 pm by dinayulida

No comments:

Post a Comment