Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

RESAH...9 Ogos 2006

Dah seminggu Hari ICT berlalu..terus bersambung dengan kursus JMK Kolej Za'ba kat Kem Timod, Chepoh...penat wo...pahni Jumaat, Sabtu n Ahad kena pi kursus felo plak kat PD....huwa...tak leh g dating

Macam2 pengalaman masa hari ICT dan Kem JMK tu.....byk menda baru yang aku belajar...walaupun byk gak yang sakitkan hati...tapi byk gak ilmu baru aku timba...

Kat Kem JMK...best ragging budak student JMK...utk naikkan motivasi d'org. Manja sgt. G tracking...aku rilek jek redah sungai...depa siap terjerit tu...air cetek pun takot..tah apa-apa tah.

Disebalik menda2 yg dah settle..di jiwa aku ni ada menda yg meresahkan...pasal pemili aku. Kak Long aku..ngah bergelut ngan masalah umah tangga dia...berdepan dgn mak ayah yang tak pernah paham jiwa anak2. Payah...aku sbg org tengah lagi...adik2 aku yg kejanya syik nak duit jek..terlampau manja sgt...geram aku...pasal makcik aku yg dah bencikan aku...pasal mak ayah yg salahkan aku sbb tak bagi duit kat adik2....sedangkan aku sendri pun x cukup duit...psl pakwe yg dah tak endah kat aku...di mana kah aku nak pergi lagi....rase cam dah tader sapa kat dunia ni....

Agaknyer..klu aku meninggalkan dunia ni pun ada ke org yg kisah....huhu

No comments:

Post a Comment