Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Thursday, October 21, 2010

Rasa hangin gak.....12 Mar 2009

Ermmmmphhhhh...nak mengeluh panjang2...tau berdosa mengeluh...tapi tak lah ....

Aku, suami dan anak-anak....

Aina sakit lagi, sakit biasa lah, demam, batuk n selsema. Baru jek baik dah kena lagi. Hari minggu lepas sempena cuti Maulidur Rasul, aku n pemili balik Ampang. Nak g umah uwan jauh suami aku. Konon2 nak belikan kerusi malas utk dia. Uwan jauh tu asyik sakit pinggang dan lutut, sbb asyik duduk atas kerusi kayu.

Rumah dia byk kucing...bukan aku tak suka g rumah dia lama2. Bukan jugak aku tak suka kucing....tapi rumah dia tu kecik, rumah flat 2 bilik, pahtu kucing byk....di mana2 ada bulu kucing, bau najis kucing dan air kencing dia. Aku tak kisah, tapi kesian Aina lah. Aina tu dah ler suspek lelah...didedahkan lama2 dgn udara yg tak bersih mcm tu....mana budak tu tak batuk n selsema. Kenapa itu pun ayah dia tak leh pikir. Kaang aku cakap kang, ayah dia terasa lak....entah ler, payah gak

Pahtu alih2 aku lak yang disalahkan budak tu batuk teruk. Dia kata aku tak hantar toto ke dobi....mcm aku sorg jek yg pegang tanggungjawab tu ....dah ler aku ni dah sarat 9 bulan...nak bergerak pun payah...dia suruh2 lak kita ke sana ke mari.....arggghhhhh....tensen n geram.

Satu g kes yang wat aku geram ialah pasal keta Sutera tu...yg suka mengaum dan mati enjin. Aku nak bwk balik phg g servis center dia. Tu pun payah nak bawak balik keta tu....agaknya dia nak tunggu aku dgn anak2 eksiden dulu baru dia sebok nak baiki keta sutera tu ker,,,,,tak tau ler.

Malas aku nak ngumpat2 laki sendiri ni...tapi tu lah..sekadar nak luahkan rasa hati jek....

No comments:

Post a Comment