Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Aku nak pergi dr sini....16 April 2007

Akhirnya dpt jugak aku membuat keputusan ini....setelah 4 tahun berfikir...tapi masih kah ada peluang lagi utk aku pergi...??? Dah bapa byk peluang yg aku lepaskan utk pegi dr sini....

Mungkin pemergian ku akan membuatkan beberapa hati di sini senang dan tenang...siapalah aku..hanya sampah di mata mereka...tiada harga...

Semoga Tuhan membuka pintu2 rezeki utk ku di tempat lain...mungkin di situ pun aku akan menemui masalah yg sama...tp biarlah...cukup semua pengalaman aku di sinii...aku sudah tidak boleh bersabar lagii...

Namun aku masih tercari2 lagi apakah kesalahan ku terhadap mereka2???.......

No comments:

Post a Comment