Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Berbaloi...22 Jan 2007

Arghh...hr ni agak bosan, tibe2 tak byk plak keja.Takde keja langsung...ngantuk pun ada. Rs nak jek balik rumah, siapkan keja2 kawin. Boss aku lak cam kecik hati jek ngan aku...entahlah. Tak reti nak tafsir hati oranggg, ngantukkk..

Jumaat lepas, aku tibe terpaksa drive ke KL sorg2, mlm2 dan hujan2 bute. Shahril le, memula x jd g kuantan, kenduri sedara dia sabtu tu.Tiba2 jd plak. Buat keja gila toi, bahaya drive sorg2 mlm2 tu. Dia lak dr Lumut ke KL naik bas. Keta JEH rosak. Sampai KL lambat lak, kui 12.45 mlm. Aku kena lak amik dia kat Pudu kui 1 pagi.Dah ler tak tau jalan...belasahh aja, tapi ok ler, pasal lepas tu aku jd tau..hehehhe

So Sabtu tu kami g kenduri sedara dia kat Kuantan dgn parents n Uwan dia sekali. Promote diri ler kat kenduri tu, kiranya kami ialah next pengantin selepas tu. Kad kawin pun dh siap, so mengedar lah utk sedara2 kat sana.Rs cam tak caya jek.....kami mengedarkan kad kawin kami...

Pahtu hari ahad, pagi lepak kat umah dia. First time cam husband n wife. Kejut dia bgn tido. Sempat usik2 dia kat tempat tido, sbb ssh sgt nak bgn, aku tarik hidung dia, letak ateh (kucing) atas badan dia, tarik selimut dia, susah toi nak bgn. Tp memori tu so sweet. Akan aku simpan dlm ingatan selama-lamanya......Jgn salah anggap yer, kami masak sama2 makan tengahari. Dia beli lauk mentah, then aku masak. Tapi bagus nyer dia tolong aku masak, untung aku dpt bakal suami cam ni. Kdg2 aku rs cam dia terlalu manjakan aku. Kdg2 cam terlalu menyuruh aku berdikari sendiri pun ada. Balance la. Dah le spjg g kenduri tu kami terpaksa melayan Haris dgn Dek Nor, cam layan anak2 lah.Hehehe..praktis.

Pahtu masa nak berpisah balik tu, aku nangis. Sedih nak berpisah dgn dia.....Uwwaaa. Tp tu lah...ssh payah nak jumpa dia, tapi berbaloi..

No comments:

Post a Comment