Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

BALIK UPM....4 Jun 2006

Warhgggghhh..lepas balik dari UPM...kulit aku jd hitam...nasib pakwe aku pun spesis hitam..so tak leh ah dia ngutuk aku..huhu

Tapi sonok g sana...dpt ramai kawan, dpt kaco2 org...dapat anak angkat baru..meow meow...

Tengok U2 lain main bola tampar, terer2 siut...budak laki..lagi ler..ada pemain kebangsaan...spike bola..cam summer sault berputar...gerun...yg tu dr UiTM..bekas U aku dulu masa time belajar...

Balik dari UPM...ikut pakwe aku balik umah mak dia...bincang pasal majlis kawin kami...lega sket bila dah bincang ngan mak dia...ngan mak bapak aku pun dah...cume bengong nak mencari duit kat mana ni..huhu...ngem..pakwe aku ni plak..semakin romantik ler plak bila dah dekat2 nak kawin nih....aku senyum sampai telinge..sampai hari ni pun tak habis g senyum dia..

Balik dari UPM..aku g melawat kak ngah sekeluarga yg dah lama aku tak g melawat. Dulu ada selisih faham sket...tp Alhamdullillah dia dah layan aku baik. Siap masak puding lagi aku dtg. Terharu lak rase...

Balik dari UPM...aku rase nak g kerja kat UPM ah. Cantik n besau tempat dia....g pun dekat ngan HQ pakwe aku. Nanti dah kawin senang...pakwe aku pindah Seremban...bila dia balik HQ..mesti dia balik umah kami...senang sket..dekat kan... G pun..kebosanan kerja kat UPSI dah sampai tahap tepu dah nih...kena beralih angin nih....jd org Serdang le plak.

No comments:

Post a Comment