Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

Rinnduuu..pada blog aku..hehhehe....23 Julai 2006

Hah, rindunyer aku nak update blog. Aku la ni sebuk dengan byk urusan dunia. Hari ICT ni lah..buat aku bagai nak giler dah...tak pernah2 tinggal wallet..tinggal, tak pernah-pernah lupa gosok gigi sebelom semayang subuh, lupa...aku rase otak aku dah biol...hehhehe

Sebenarnya bukan pasal hari ICT jek, byk sgt menda baru yang berlaku pada aku dalam satu masa yang aku nak kena sesuaikan diri. Aku dah dapat hidup baru...x lah baru sgt, baru sket jek lah. 1/7/2006 sah lah aku sbg felo blok A kolej Za'ba. Awal2 sem ni, byk gak menda aktiviti student yg aku kena involve memalam..pening ooo...dah lah kat opis pening ngan hr ICT..balik umah...kena kerja lagi..tp nak camner..dh nasib aku. Tu lah dunia baru aku sbg felo, mcm2..tengok budak2 ni buat persembahan lah, forum lah, yg x tahan tu aku kena berucap utk pelajar2 baru aku tu...nervous abih. Erm..tp yg best aku dpt layanan VIP la, JMK2 ni layan aku cam mak datin tu...best. Teringat masa time2 belajar dulu, bila join aktiviti student ni, tp feel tu dah kureng sket lah. Ni hari ni ngan hari smlm ada budak terkunci bilik, adusss, kena aku lak korek pintu dia, pahtu last2 mintak tolong budak JMK laki tolong ketuk pintu tu, baru terbukak.

Ermm, tu pasal felo, g satu yg lawak bagi aku ialah petang2 aku ditraining dek amrah utk drive keta dia, huiyo, aku bwk 60km per jam. Wah, mula2 kecut perut gak, dah lah dia bwk baby.Kang tak pasal2 jek....hehhe, x nak sebut lah. Tp aku dah semakin better dlm bab tu...da terer sket lah n ada confident.

Ok, g satu aku sejak jumaat lalu titibe dah jd ibu lah...bukan ibu ayam tau, ibu kucing hehhehe, meoowwww. Aku dpt anak meow 3 ekor, comei2. si Bulat, si kecik n si Kontot. Tu gelaran lah..aku x tau nak bagi nama apa. Pakwe aku ler hangkut dr Lumut bagi kat aku. Sebenarnya, aku yg mintak dia carikan, sunyi lah dok sorg2. Tp penat gak jg depa 3 ekor ni..yer lah, baby lagi. Taunyer, makan, tidor, berak. Aku tak boleh ada kat umah, tak leh buat kerja, sket2 nak g jenguk depa, comei sgt...dan aku riso klu apa2 yg tak kena ke, kesian aku tengok depa ni, anak yatim piatu. Tader ibu. Ada ke depa dok saling isap mengisap, sbb naluri depa nak neneng kot. Sian kan. Hari pertama tu, tader susu kat umah aku, aku belasah bagi depa susu ANLENE, wakakka, kuat ler tulang depa..huhu

Tapi tu lah satu, adik bongsu aku yg kat kampung ni wat hal plak. Katanya nak berenti IKIP. Pejadahnyer entah. Rugi ler dah amik pinjaman. Suka2 hati jek. Aku x sempat lagi nal call, busy sgt...entah runsing aku ni..Hurmph..

No comments:

Post a Comment