Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Wednesday, October 13, 2010

TAK SEMPAT TAK SEMPAT...22 Ogos 2006

Kdg aku terfikir byk nyer benda yg aku nak buat dlm dunia ni. Kdg2 rase cam tamak pun ada...aku berminat buat mcm2 menda...aku pelik klu org kata dia tader menda nak wat....hemmpphhhh. Tuhan dah bagi kita 24 jam, kita patut ler pandai2 menggunakannyer....Sempat ke aku nak buat seme menda tu sebelom ajal aku sampai yer....?????tak sempat tak sempat...

Ermmm....kereta ku...Sutera Orange....cam tak percaya aku dapat pakai kereta tu....tapi yerlah bukan duit aku...duit pakwe aku...dah lah tu memacam plak kejadian kelako aku ngan keta tu...salah masuk pintu lah..ada ke aku nak masuk ikut pintu penumpang...sape plak nak drive? enjin mati...masuk jln org ..... tak pasang lampu masa drive malam,...klako....

Pahtu aku sekang ni kuat toi aura cik sri siantan...tak habih2 ada jek org dtg nak mintak khidmat nasihat...huhu...aku rase aku ni tersalah kerjaya kot..patut aku jd cek sri siantan ngek....

No comments:

Post a Comment