Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Tuesday, October 12, 2010

Apa nak buat nih??...20 Feb 2006

Hai mana pulak boss aku ni pi, kak kimah nih. Haiya. Aku baru jek abih explorer blog aku...tambah sket aksesori baru. Tak tau nak buat byk. Nak wat link ngan blog2 kengkawan yg lain, tapi tak jumpa cara lagik. Mesti kena buat s'thing dgn HTML code nih. Nanti ler dulu....

Tadi wat kojer, update data sekolah dlm list jemputan untuk Hari ICT...pahtu dah ngantuk giler plak...so...bukak blog ah. Explore2..dah melarat2 lak nih tak nak berenti....nasib boss tadder. Ngulor jap...hehheheh...

Lepas berurut ni ngantuk jek jadinyer, maybe aku ni tak cukup rehat kot, aktif sgt.Atau tak cukup makan...nak diet sgt konon...atau tak cukup vitamin...aku pun tak tau ler. Rase cam nak tido 1 jam 2 jam baru ok kot. Tp kadang2 mlm2 tu susah lak nak tido...mata x mo tido. Pikir macam2 masalah duniawi...takut pun ada...Entah umah baru ni...aku rase cam ada menda jek yg suka kacau aku tido...baru jek nak lelap..mesti dengor menda jatuh lah, terasa cam ada org kat tepi lah...mcm2....Tapi aku malas nak layan sgt lah...tu tido bukak lampu tu. Masa rumah lama tu siap tutup lampu...selamba jek...Maybe aku teringat kak Zu citer, meja komputer tu selalu ada mahkluk duduk masa kat umah lama. Masa tu meja tu kat ruang tamu. Sekang ni meja tu dlm bilik aku. Haiya...tadder apa2 kot...perasaan aku jek tu....

Ermm...byk g nak menceloteh nih...tapi rase nak kena wat kojer ahhh...stop dulu lahh ngek...

No comments:

Post a Comment