Think Of Yourself

When u think of yourself...don't think you're perfect
Just think that you will never perfect but always want to get ur'self perfect...




Sunday, March 6, 2011

Suami tercinta sudah pulang ke pangkuan....

Ermmm...lama gak tak update blog ni...sbb malas....dan tak selesa nak menulis. Nak tulis kat rumah, tader masa, asyik sibok uruskan anak-anak dan rumah....kena tido awal lak tu...kui 11 dah nak kena tido sbb takot terbangun lewat nak g keja.....buat kat opis lak segan...takot org sebelah2 nampak...maklumlah...meja bersambung dgn meja boss...hihihihihi...nnt dah duduk opis baru, dah dapat partition satu sorg...barulah ada privacy sket kot......

Kisah hari ni aku nak share ialah...hubby aku dah start keja kat KL balik. Jalan Duta. Dah 1 1/2 kot dia keja kat Melaka....sejak aku pindah ke KL....bahagia sungguh aku rasa. Macam beban menjaga anak2 dan rumah serta harta menda hubby aku yg lain sedikit teringan.....huhu...RASA MACAM TAK PERCAYA PUN ADAAAAA....

Aku mmg bersyukur sgt2 pada Tuhan...rs bahagia sgt suami tercinta dah depan mata...tader lah aku rs sunyi malam2 dok di rumah tader org nak borak2.....Harap2 kebahagiaan ini akan berkekalan....klu dulu masa dok sekali kat Tanjong Malim asyik bergaduh jek...mungkin itu lah hikmahnya Dia pisahkan kami sekejap...hihihihih.....kali ni rs mcm Tuhan dah beri peluang kedua utk kami supaya memperbaiki apa yg kurang selama ini....Insyaallah...kami akan mulakan kehidupan yg baru dgn lebih baik lagi......

Dalam bahagia2 tu....ada jugak tak best nya...bila hubby dah balik ni...aku kena lah rajin sikit...malam2 balik keja kena masak ...pahtu hari2 kena gosok baju kemeja hubby....dah ler susah plak tu nak gosok kemeja plus husband aku tu cerewet sket klu baju dia tersalah gosok....harap2 aku dapat laksanakan tugas ini dengan baik tanpa merungut......huhu...

Anak-anak pun pasti bahagia sebab ayah tercinta hari2 dah depan mata.....errmmmm....

K, setakat ni dulu cerita...byk ganggguan jek bila nak menulis.....nak kena siapkan keja jugak nih....adiosss...

No comments:

Post a Comment